De ce sunt fericita


Diacriticele tot lipsesc. Imi cer scuze. O sa remediez problema asta.

Nu sunt prea fericita azi. Adica nu ca nu sunt fericita, dar oamenii din jur fac niste chestii care ma supara/ jeneaza/ enerveaza/ intristeaza de-a dreptul.

Asa ca m-am gandit, la recomandarea unor prieteni, sa-mi numar motivele pentru care sunt fericita. Ca sa uit de suparari, ca sa vad ca in viata mea exista mai multa fericire decat durere/ enervare/ intristare, ca sa-mi count my blessings, cum se zice.

Deci, azi  sau mai bine zis in acest moment, ca ziua nu s-a terminat, ma simt bine sau sunt fericita pentru ca: am un copil minunat, care se joaca langa mine, pentru ca baiatul meu este un copil ghidus, cu niste ochisori vioi si un zambet larg pe toata fata, cu care ii farmeca pe toti necunoscutii, pentru ca am luat decizia sa traiesc mai sanatos decat pana acum, desi inca nu m-am lamurit in detaliu cum, pentru ca este o zi frumoasa, pentru ca am acces la Internet si pot sa scriu aceasta postare.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.